top of page

Betingelser


Limitless Coaching AS
Org nr: 830 284 222
Sigurd Hoels Vei 17, 0655 Oslo
Heretter omtalt som Limitless Coaching, vi eller oss.

 

Kunden er den person som står oppgitt som kjøper i bestillingen og/eller sender inn sine opplysninger via vårt digitale kundeskjema. Kunden omtales heretter som kunden, deg eller du.

Betingelsene er utarbeidet på bakgrunn av Forbrukerombudets veileder og retningslinjer for salgsbetingelser, samt Forbrukerrådets veileder til opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og utenom faste forretningslokaler.


De følgende betingelser gjelder ved forbrukernes kjøp av tjenester hos

Limitless Coaching AS.
 

1. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selger.

 

2. Bestilling

Bestillingen er bindende i det betalingen er gjennomført.

3. Betaling og priser

Betaling gjennomføres etter at du har valgt coach og betalingsløsning, fylt inn forespurt betalingsinformasjon og fullført bestillingen. Vi bruker Stripe sine tjenester i vår nettbutikk. 

Alle priser er inkludert utgifter og kostnader forbundet med bestillingen. Det tas forbehold om feilprising, hvilket vil medføre kansellering av kjøp.


Alle pakker selges som abonnement som løper til du selv kansellerer det via mail. Vi har ikke bindingstid på noen av tjenestene vi selger og du som kunde kan når som helst kansellere abonnementet. Kanselleringen må skje senest 2 uker før neste trekk. Dette vil ikke påvirke perioden du allerede har betalt for. 



4. Levering av tjenestene

Ved bestilling av coachingtjenster er normal leveringstid på tjenester 3-7 dager (regnet fra dato utfylt kundeskjema er mottatt). Levering skjer via epost eller app. Har du bestilt coachingpakke med app vil nedlastning og innloggingsinformasjon bli tilsendt på mail.

5.Coaching tjenester


Oppfølgingen starter i det du mottar planene, og coachen er pliktig til å følge deg opp ukentlig med mindre annet er avtalt. 

 

Vi ønsker å opprettholde en svarfrist på maks 24 timer i ukedager og 48 timer i helger/helligdager.


7.Angrerett

Angreretten for tjenester gjelder ikke ved enkeltstående tjenester, som gjelder på et bestemt tidspunkt eller innenfor en bestemt periode, jf. angrerettloven § 22.
Avbestilling må skje innen 2 dager etter kjøp, og kun dersom utfyllingsskjema ikke er sendt inn. Ønsker du å angre kjøp av tjenester er det viktig at det skjer før vi har påbegynt arbeidet med bestillingen.


8. Kundens plikter

 

Som kunde hos oss er du ansvarlig for betaling av tjeneste vi tilbyr.
Kunden er ansvarlig for å gi fullstendige og riktige opplysninger om egen situasjon og helse i kundeskjema slik at coachen har best mulig grunnlag for utarbeidelsen av kundens oppfølging.

 

9. Kundedata

 

All informasjon om deg som er innhentet via kundeskjema, app eller epost vil bli oppbevart i henhold til norsk lov, og vil ikke bli delt med en tredjepart under noen omstendigheter. Send oss en epost dersom du ønsker denne slettet i etterkant av kundeforløpet.

Som coacher praktiserer vi taushetsplikt som er gjeldende i etterkant såvel som under kundeforholdet.

Ingen bilder, informasjon eller sitater fra deg vil ikke bli delt i form av markedsføringsmateriale med mindre du har gitt tillatelse til det.

bottom of page